جلوگیری از استفاده کلمات غیرمجاز در عنوان مطالب
نوشته شده توسط : Mozhde

سلام به تیک خوش آمدید.در این مقاله به آموزش جلوگیری از استفاده کلمات غیرمجاز در عنوان مطالب می پردازیم. اگر از آن وبمسترانی هستید که نویسنده‌های زیادی در ,وبسایت شما کار می کند و مطالب شما را تولید می کند لازم است تا افرادی نظارت مداوم داشته باشند تا نویسندگان هر نوع محتوایی را در وبسایت انتشار نکند.

یکی از روش هایی که می‌توان از انجام اینکار جلوگیری کرد این است که از طریق کدنویسی لیستی از کلمات ممنوعه را بسازید تا زمانیدر عنوان مطالب وارد شد قابلیت استفاده از ان نباشد و پیغام خطایی برای کاربر نمایش داده شود.

جلوگیری از استفاده کلمات غیرمجاز در عنوان مطالب

وجود کلمات ممنوعه در وبسایت باعث بدبینی کاربران و مخاطبان و از دست رفتن آنها می‌شود. از این رو جلوگیری از درج کلمات ممنوعه در وبسایت اهمیت زیادی دارد. اگر وبسایت وردپرسی دارید که همزمان چند نویسنده در آن فعالیت دارند و مطالب وبسایت را تولید می‌کنند، لازم است تا نظارت دقیقی روی محتوای منتشر شده در وبسایت خود انجام دهید.

جلوگیری از استفاده کلمات غیرمجاز در عنوان مطالبجلوگیری از استفاده کلمات غیرمجاز در عنوان مطالب

یکی از روش‌ها برای جلوگیری از درج کلمات ممنوعه در وردپرس، کد نویسی است. به این صورت که با نوشتن کد لیستی از کلمات ممنوعه را ایجاد کنیم تا در صورت مشاهده چنین کلمات در مطالب به نویسنده پیغام خطا نمایش داده شود.

همین حالا ببینید:  ایجاد کد امنیتی گوگل در وردپرس

برای انجام این کار وارد ویرایشگر قالب خود شده و فایل فانکشن (functions.php) قالب خود را باز کرده و کدهای زیر را در آن کپی کنید.

همان طور که در این کد می بینید به جای عبارات word۱;word۲;word۳ که در خط چهارم مشاهده می‌کنید کلمات مورد نظر خود را وارد کنید. دقت کنید تا هر کلمه را با یک نقطه‌ویرگول از هم جدا کنید. بعد در خط هشتم کد نیز پیغام خطای دلخواه خود را وارد کنید تا در صورت استفاده از کلمات ممنوعه برای کاربر نمایش داده شود.

همین حالا ببینید:  ایجاد محدودیت در ورود وردپرس

مطالب مرتبط:

مدیریت کش وردپرس با LiteSpeed Cache

غیرفعال کردن آپدیت خودکار بدون افزونه

نمایش آمار کامل وبلاگ بدون افزونه در وردپرس

افزونه مقایسه جدول قیمت گذاری وردپرس

منبع: تیک تم– ارائه دهنده مقالات: وردپرسقالب فروشگاهی وردپرسویدیو آموزشی

 

پشتیبان وردپرس





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: