سفارشی سازی صفحه ویرایش نوشته ها در وردپرس
نوشته شده توسط : Mozhde

 

سلام به تیک تم خوش آمدید در این مقاله به آموزش سفارشی سازی صفحه ویرایش نوشته ها در وردپرس می پردازیم.یکی از قابلیت های وردپرس که دست شما را برای نوشتن و اضافه کردن نوشته های مختلف باز می کند این است که با استفاده از ابزارهای موجود در آن می توانید تا انواع ابزار موجود در قسمت ویرایش مطالب را اضافه کنید و با استفاده از آنها مهارت خود را در زمان نوشته بالا و بالاتر ببرید.

در این آموزش میخواهیم شما را با بخش هایی از صفحه ویرایش و افزودن نوشته آشنا کنیم. که بیشتر برای افراد مبتدی مناسب است و با استفاده از ان می توانند به قسمت های مختلف صفحه ویرایش نوشته در وردپرس دسترسی داشته باشند.

سفارشی سازی صفحه ویرایش نوشته ها در وردپرس

بعد از ساخت وبسایت وردپرس و زمان اضافه کردن نوشته با صفحه ای مثل زیر مواجه می شوید که با استفاده از آن می توانید به قسمت های مختلف ویرایشگر وردپرس که دارای ابزار مختلفی می باشد دسترسی داشته و در سایدبار و کناره های آن نیز به قسمت هایی همچون انتخاب دسته بندی، انتخاب برچسب، زمینه های دلخواه، انتخاب تصویر شاخص برای نوشته و .. دسترسی داشته باشید.

همین حالا ببینید:  ایجاد بخش نظرات در افزونه Easy Digital Downloads
سفارشی سازی صفحه ویرایش نوشته ها در وردپرسسفارشی سازی صفحه ویرایش نوشته ها در وردپرس

این صفحه بسته به قالب و پلاگین که در وبسایت خود استفاده می کنید متفاوت است و می تواند شامل قسمت ها و المانهای مختلفی است که از آنها استفاده می کنید که با مراجعه به هر قسمت و با کلیک بر روی آیکون فلش بالا یا پایین می توانید باکس ابزار مورد نظر را نمایش داده و یا مخفی کنید.

شما می تونید تا با استفاده از خاصیت کشیدن و رها کردن هر باکس را به جای دلخواهی که می خواهید منتقل کرده و چیدمان آنها را برای خود تغییر دهید. برای این منظور کافی است تا مطابق تصویر زیر عمل کنید تا مکان هر یک از بخش ها را تغییر دهید.

سفارشی سازی صفحه ویرایش نوشته ها در وردپرسسفارشی سازی صفحه ویرایش نوشته ها در وردپرس

اگر دارای ابزاری هستید که آنها را دوست ندارید و یا کاربردی برای شما ندارند و صرفا مکان صفحه را اشغال کرده اند می توانید مانند تصویر زیر با کلیک بر روی دکمه تنظیمات صفحه که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کرده و با انتخاب تیک گزینه هر بخش آنها را مخفی کرده و یا اینکه نمایش دهید.

سفارشی سازی صفحه ویرایش نوشته ها در وردپرسسفارشی سازی صفحه ویرایش نوشته ها در وردپرس

مطالب مرتبط:

ایجاد بخش VIP در وردپرسی

آشنایی با Taxonomy در وردپرس

نمایش همه مطالب وردپرس در یک صفحه

قالب حرفه‌ای فروشگاهی

منبع : تیک تم – ارائه دهنده: ریپورتاژ آگهی– قالب مذهبی وردپرسپشتیبانی وردپرس

پشتیبان وردپرس





:: برچسب‌ها: سفارشی سازی صفحه ویرایش نوشته ها در وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: